1,2 millioner så den nye Bratsberg-logoen

De søm følger med på Odds Ballklubb har sikkert lagt merke til at logoen på skuldrene har skiftet fra kamp til kamp.

Annonse:

Norsk Tipping, Tekk og Bratsberg har fått pryde spillertrøyene til A-laget. Utover høsten kommer bl.a Herøya Industripark og Graf Entreprenør.

Bedriften som har logoen på drakta får beholde de 11 draktene til startelleveren. De får også eget lagbilde fra kampen.

Med 90 minutter TV dekning i beste sendetid, intervjuer i sportssendingene til NRK og TV2, masse bilder i aviser og på ulike digitale plattformer, er det mye synlighet for pengene.

Drakta til Rossbach var det 11-åringen Teodor Antonsen som fikk.
Drakta til Rossbach var det 11-åringen Teodor Antonsen som fikk.

Odd keeper Sondre Rossbach kjørte personlig ut med draktene på kontoret til Bratsberg i Porsgrunn. Kennet Antonsen og Simon Stordalen er begge fotballinteresserte og sugde til seg kunnskapen fra Skagerak Arena og Odds ballklubb. Overaskende var det at Sondre ville vite om eiendomsbransjen da han så smått har begynt med utleie av næringseiendom.

Gutta i Bratsberg er sikker på at en hardtarbeidende positiv kar som Sondre vil lykkes utenfor banen også.

Bratsberg er stolt samarbeidspartner med Norges eldste fotballklubb og Telemarks største merkevare.

1,2 millioner så den nye logen til Brattsberg etter måling fra Sponsor Insight.

Ta kontakt med Kjersti Stordalen om du er interessert i å ha logen din på Odd-drakta. 

[email protected] eller 99 20 35 40.

Annonse fra Eliteserien: